ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
היכרות מחודשת

טוויסט במטבח: "כל מתכון פשוט הופך לחגיגה קולינרית"

הגיע הזמן לערוך היכרות מחודשת עם המוצר שמשדרג כל מתכון, ולהניח את ממרח הלוטוס במקום הראוי לו במדף מוצרי האפייה

טוויסט במטבח: "כל מתכון פשוט הופך לחגיגה קולינרית"
לוטוס צילום: יח"צ

אחר צהריים שגרתי עם הילדים, קליקסים מפזורים על השטיח, וניחוח של מאפה ביתי נאפה בתנור ומחמם את הבית ואת הלב- זהו בדיוק השילוב המושלם ליום משפחתי מושלם שכולנו חולמות עליו.

בשגרת החיים העמוסה לא תמיד יש לנו את הזמן והיכולת להשקיע במאפים מורכבים עם חומרי גלם מפונפנים, אבל לפעמים נמאס מהמתכונים השגרתיים וה'פשוטים' ומתחשק לנו לפנק את עצמנו ואת המשפחה בגיוונים מפתיעים ומשודרגים.

עם לוטוס תגלו אינספור אפשרויות לחמם את האווירה ולשלב ביומיום החורפי רגעים של פינוק אמיתי בקלות כזאת שאף אחד לא יאמין לכם שזה לקח בדיוק חמש דקות. ממש מה שנקרא- קלאס באפס מאמץ.

אם תמיד ידענו שלוטוס הוא ממרח משובח המככב בכל מתכון גורמה בעלוני העוגות של הקונדיטורים המומחים, או כזה שקונים במיוחד לכבוד עוגת הגבינה המושקעת של שבועות, הגיע הזמן לערוך היכרות מחודשת עם המוצר שמשדרג כל מתכון, ולהניח את ממרח הלוטוס במקום הראוי לו במדף מוצרי האפיה.

בשביל לייצר רגעים מתוקים שמשלבים טעם מפנק ותחושה של בית לא חייבים להיצמד לכדורי השוקולד של דודה רינה או לעוגת הגבינה הקלאסית של סבתא. פשוט בוחרים מתכון קליל של קאפקייקס או עוגת שוקולד בחושה, מוסיפים ממרח לוטוס קלאסי או עם תוספת קראנצית וברגע אחד ממלאים את הבית בניחוח המושלם בעולם; בית, חורף ולב.

חשוב לדעת שלוטוס הוא ממרח בטוח, שאינו מכיל אלרגנים כלל ופרווה- מה מאפשר לכולם ליהנות מהחגיגה ללא חשש ובכל רגע נתון.

לוטוס מזמין אתכם לגלות טעם חדש של פינוק שמשתלב נהדר בכל מאפה, קינוח או משקה חם. מוסיפים כף לוטוס לכל עוגה וקינוח ומגלים עולם חדש של מאפים.

לוטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד